بحور الغرام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بحور الغرام

منتديات بحور الغرام

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامدة

الجذاب
شيفشنكو العرب
THE DEAD MAN
الاسطورة zezo
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الاسطورة zezo
عضو بقراطيسه
عضو بقراطيسه
الاسطورة zezo

نكت جامدة Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامدة   نكت جامدة Icon_minitimeالأربعاء مارس 14, 2007 11:51 pm

واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

مره قرية كلها أغبيا كان فيها حفره كل يوم واحد يقع فيها عملوا مجلس علشان يشوفوا حل للحفره دي قام واحد وقال يا جماعه احنا نحط عربية اسعاف جنب الحفره علشان المصابين يتنقلوا بسرعه قام التاني قال يا غبي احنا نبني مستشفى جنب الحفره علشان يتنقلوا أسرع قام التالت قالهم أما إنكم أغبيا بشكل احنا نردم الحفرة دي ..ونحفر واحدة تانية جنب المستشفى

واحد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق

بلديتنا عايز يعلم ابنه انجليزى راح ابتدائي منفعش، راح ثانوى منفعش، راح الجامعة منفعش، قال لازم اوديه انجلترا واجوزه واحدة من هناك عشان يعرف يتكلم انجليزى، راح فى الصباحية بيقولها "مستر هريدى موجود؟" قلتلوا "نجولو مين؟

واحد راح لطبيب نفسانى وقاله "مشكلتى يادكتور انى باحس ان الناس كلها مش طايقانى ومخنوقين منى" الدكتور للممرضة "بسرعة المريض اللى بعده"

مره واحد سايق عربيه شاف يافطه مكتوب عليها ( خفف 100 ك) راح مخفف 100 ك لقى يافطه تانيه مكتوب عليها (خفف 50 ك) راح مخفف50ك لقى يافطه مكتوب عليها "اهلا بكم في مدينه خفف"

واحد غبى بيحلق دقنه التليفون رن عور نفسه علشان لما يرجع يعرف هو وقف لحد فين

مرة 3 تلاميذ اتأخروا عن الحصة الاولى ، و لما وصلوا المدرسة قالتلهم انتوا كنتو فين؟ الأول قال أنا ضاع منى الخاتم بتاعى، الثانى قال وأنا كنت بدور معاه، فسألت الثالث وأنت كنت فين؟ قلها كنت دايس عليه!!

مدرس بيقول للتلاميذ اكتبوا ورايا ذهب محمد الي مصيف بلطيم يوم الإتنين فطالب سأله لو سمحت يا استاذ هي الهمزة علي السطر ولا علي ألف، سكت المدرس شوية وبعدين قاله خلاص يا ابني خليها الخميس

واحد واقف امام محل عصير ومعهوش غير 25قرش قال اشرب عصير ولا اركب الاوتوبيس لو ركبت الاوتوبيس يا هقف يا هقعد، لو وقفت مش مشكله لو قعدت هقعد جنب راجل او ست، لو ,راجل مش مشكله لوست يا هتبقي حلوه او وحشه، لو وحشه مش مشكله لوحلوه هطلبها للجواز، لو رفضت مش مشكله لو وافقت هدفع لها مهر وشبكه وهتخلف عيال ياخدو فلوسي ويطلعو عيني، وعلي ايه مشرب عصير احسن.

واحد غبي معاه 150 جنيه. قاعد يقسمهم ويقول 50 جنيه للسكن، 50 جنيه للأكل، و50 جنيه للبانجو. الباب خبط. مين. افتح بوليس. راح مقطع الخمسين جنيه بتاعة البانجو

جماعه ارهابيين أغبياء حبوا يفرقعوا مدرسه حطوا القنبله فى الدور الاول واستخبوا فى الدور التانى

في انتظار الردود
Laughing

عدل سابقا من قبل في الخميس مارس 15, 2007 12:05 am عدل 1 مرات
THE DEAD MAN
مؤسس وادارة المنتدى
مؤسس وادارة المنتدى
THE DEAD MAN

البلاد : IN DEATH VALLEY

نكت جامدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة   نكت جامدة Icon_minitimeالأربعاء مارس 14, 2007 11:55 pm

ههههههههههههه
مشكووور اخوي على النكت
لكن اخوي النكت هذي مصرية صح
https://johncena.ahladalil.com
الاسطورة zezo
عضو بقراطيسه
عضو بقراطيسه
الاسطورة zezo

نكت جامدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة   نكت جامدة Icon_minitimeالخميس مارس 15, 2007 12:06 am

ايه مصريه ,, وشاكر لك مرورك ,,
شيفشنكو العرب
ادارة وقلب المنتدى
ادارة وقلب المنتدى
شيفشنكو العرب

البلاد : في بحور الغرام

نكت جامدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة   نكت جامدة Icon_minitimeالخميس مارس 15, 2007 12:26 am

مشكوووور اخووووي وما تقصر,’,’,’,’,’,
الاسطورة zezo
عضو بقراطيسه
عضو بقراطيسه
الاسطورة zezo

نكت جامدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة   نكت جامدة Icon_minitimeالخميس مارس 15, 2007 12:36 am

مرورك اروع ,,تحياتي لك ,,
الجذاب
خائن
الجذاب

نكت جامدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة   نكت جامدة Icon_minitimeالخميس مارس 15, 2007 10:38 am

خخخخخخ والله النكت حلوووه

مشكور اخوي زيزو

تحياتي لك
الاسطورة zezo
عضو بقراطيسه
عضو بقراطيسه
الاسطورة zezo

نكت جامدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة   نكت جامدة Icon_minitimeالإثنين مارس 19, 2007 3:15 pm

العفو اخوي ,,ومقدر لك مرورك العطر ,,
[prince nawaf]
عضو نشيط
عضو نشيط

نكت جامدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة   نكت جامدة Icon_minitimeالإثنين مارس 19, 2007 10:17 pm

صراحة النكت حلوة
مشكووور اخوي على مجهودك الرائع
شــــدووون
مشرفه منتدى الضحك والفرفشه
مشرفه منتدى الضحك والفرفشه
شــــدووون

البلاد : في القمر...

نكت جامدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة   نكت جامدة Icon_minitimeالإثنين مارس 19, 2007 10:47 pm

ما تقصر أخوي zezo
النكت فله هههههه
لـمـوي
مشرفة بحور الاداب
مشرفة بحور الاداب
لـمـوي

البلاد : في بيت الشعر

نكت جامدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة   نكت جامدة Icon_minitimeالسبت أبريل 07, 2007 5:29 pm

ههههااااي
مشكور أخوي على النكت الرائعه...
مساري
عضو بقراطيسه
عضو بقراطيسه
مساري

نكت جامدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة   نكت جامدة Icon_minitimeالخميس أبريل 12, 2007 1:18 am

هههههههههههههههههههههه مشكوووووور اخوي على النكت

نكت جامدة
صفحة 1 من اصل 1